Zwroty i reklamacje

 

Reklamacje

 

Podczas odbierania paczki zwróć uwagę czy opakowanie nie zostało uszkodzone. To ono chroni Twoje ubranie przez zabrudzeniem i uszkodzeniem w transporcie. Jeśli zauważysz uszkodzenia na opakowaniu zgłoś to kurierowi i złóż reklamację u firmy przewozowej.

 

Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze produkty miały świetną jakość. To główne kryterium jakim kierujemy się zarówno przy zakupie materiałów jak i zleceniu odszycia krawcowym. Każdemu zdarzają się jednak czasem wpadki, dlatego jeśli zauważysz wadę w którymś z naszych ubrań lub ubranie znacząco straci na urodzie po praniu mimo przestrzegania zaleceń pielęgnacji - odeślij je nam. 

Żeby to zrobić, nie musisz drukować etykiety i zamawiać kuriera. Nie musisz też stać w kolejce na poczcie (wręcz prosimy, tylko nie Poczta Polska ;p serio! tutaj mamy serdeczny apel o nie wysyłanie do nas paczek Pocztą Polską, bo mamy turbo tragiczną usługę PP w naszym rejonie i paczki często nie docierają do nas). Wystarczy, że wypełnisz formularz na www.szybkiezwroty.pl i dostaniesz mailem lub SMS-em kod na darmowe nadanie przesyłki zwrotnej w dowolnym paczkomacie. Zapisz kod na paczce i zanieś ją do paczkomatu. 

Pamiętaj, żeby dołączyć do paczki dowód zakupu.

 

 

 

Zwroty

 

Masz prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki zwrócić towar bez podania przyczyny. Żeby to zrobić, nie musisz drukować etykiety i zamawiać kuriera. Nie musisz też stać w kolejce na poczcie (wręcz prosimy, tylko nie Poczta Polska ;p). Wystarczy, że wypełnisz formularz na www.szybkiezwroty.pl i dostaniesz mailem lub SMS-em kod na darmowe nadanie przesyłki zwrotnej w dowolnym paczkomacie. Zapisz kod na paczce i zanieś ją do paczkomatu. Proste, prawda?

 

Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz skorzystać ze zwrotów InPostem możesz wysłać do nas paczkę kurierem na adres:

Paulina Szatałowicz (Little John)

Głębocka 9B/33

03-287 Warszawa

511 780 497

W takim wypadku oprócz dowodu zakupu, prosimy o dołączenie informacji z numerem zamówienia i/lub danymi zamawiającego.

 

Zwrot środków

Mamy 14 dni od momentu odebrania przesyłki na zwrot środków za zwrot zamówienia/zaakceptowaną reklamację. Jest to termin maksymalny, zarezerwowany na wypadek wyjątkowych sytuacji. Zazwyczaj dokonujemy zwrotów znacznie szybciej, w ciągu 1-2 dni, ponieważ sami robimy zakupy i zwracamy je przez internet i zdajemy sobie sprawę z tego jak ważna jest to kwestia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl